زنم همیشه ناراحته

مشاوره روانشناسی آواژه

زنم همیشه ناراحته

زنم همیشه ناراحته و دلیل این ناراحتی برای من نامفهوم است. چیکار کنم که خانمم خوشحال بشه؟ چرا هر کاری برای همسرم می‌کنم خوشحال نمی‌شه؟ اگر سوالات زیادی در این زمینه فکر شما را به خود درگیر کرده؛ این مقاله مختص شماست. اول از همه در رابطه با عوامل این وضعیت صحبت می‌کنیم. دلایل مختلفی در بروز این رفتار و ناراحتی وجود دارد که در دسته های مختلفی قرار دارد. حالات روحی روانی، درد جسمانی، ناامیدی، مشغله فکری و … همگی در بروز ناراحتی دخیل هستند.

نشانه های ناراحتی همسر را می‌شناسید؟ عدم برقراری ارتباط، افکار منفی، افسردگی، عدم علاقه به مکالمه روزمره و … علائم رفتاری چنین افرادی هستند. معمولا این سوال اینجا برای شما پیش می‌آید که زنم همیشه ناراحته، چیکار کنم؟ پیشنهاد ما این است که از روانشناس و متخصص روانشناس راهنمایی بگیرید تا ریشه مشکلات شناسایی شود. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

منبع: زنم همیشه ناراحته

برای دریافت مشاوره در زمینه زنم همیشه ناراحته می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

زنم همیشه ناراحته

 

این اتفاق برای اکثر زوجین رخ می‌دهد که در طول رابطه ناراحتی همسر را مشاهده کنند. اما شاید برخی از افراد ناراحتی های طولانی مدت دارند و با هر ترفندی نحوه خوشحال نمی‌شوند. خوشحال کردن همسر لازمه هر رابطه موفقی است. برای اینکه همسر خود را از قید و بند ناراحتی نجات دهید؛ باید به دنبال راهکارهای مناسب در زمینه رفع ناراحتی باشید. عده ای از افراد این سوال را می‌پرسند که زنم همیشه ناراحته، چه دلیل برای این ناراحتی وجود دارد و چه راهکارهایی ناراحتی او را رفع می‌کند؟

به طور کلی برای رفع ناراحتی همسر ابتدا باید ریشه اصلی و علت را مشخص کنیم و سپس به دنبال راهکارهای مناسب و کارآمد باشیم. در این مقاله به سوال زنم همیشه ناراحته پاسخ داده ایم. به همین جهت برای آشنایی با تکنیک ها تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خواسته های زنان در رابطه کلیک کنید.

نشانه های ناراحتی همسر

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که از کجا بفهمم زنم همیشه ناراحته؟ خانم هایی که همیشه ناراحت هستند از خود نشانه هایی را بروز می‌دهند. این نشانه ها در دسته های مختلفی قرار دارد و ما برای آگاهی شما در این بخش به این علائم اشاره کرده ایم.

???? همسر شما دچار مشکلات روحی و روانی مانند افسردگی است.

???? همسرتان افکار منفی بسیار زیادی دارد.

????به نگرانی های شما اهمیت نمی‌دهد و علاقه ای راجع به صحبت با آن ندارد.

???? همسرتان برای برقراری ارتباط هیچ تلاشی نمی‌کند.

???? در رابطه با کارهای روزمره و زندگی خود صحبتی نمی‌کند.

دلایل اینکه زنم همیشه ناراحته چیست؟

بعد از اینکه با نشانه ای ناراحتی همسر آشنا شدید؛ حال وقت آن رسیده که به دنبال دلایل باشید. اغلب این سوال پیش می‌آید که دلیل اینکه زنم همیشه ناراحته چیست؟ دلایل متعددی در بروز ین رفتار وجود دارد که در این بخش مقاله به آنها اشاره کرده ایم.

???? به او توجه نمی‌کنید.

???? مساله حل نشده باقی مانده است.

????به او احترام نمی‌گذارید.

???? در رابطه هیجان وجود ندارد.

???? ابراز علاقه نمی‌کنید.

????مشکلات مالی بسیار زیادی در زندگی وجود دارد.

???? دچار افسردگی و اضطراب بسیار شدید است.

???? در کارهای خانه او را کمک نمی‌کنید.

????همسر شما طرحواره بازداری هیجانی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصول اخلاقی در ازدواج کلیک کنید.

زنم همیشه ناراحته، برای رفع این ناراحتی چیکار کنم؟

 

اگر به دنبال رفع ناراحتی همسر هستید، باید برخی از راهکارها را انجام دهید. این تکنیک ها در دسته های مختلفی قرار دارد. در این بخش مقاله به سوال زنم همیشه ناراحته، چیکار کنم؟ پاسخ داده ایم.

???? علاقه خود را به همسر یادآوری کنید

زنم همیشه ناراحته، چیکار کنم؟ علاقه خودت را یادآوری کن. همه خانم ها علاقه دارند تا به آنها محبت شود. آنها دوست دارند که شما به عنوان همسر همیشه علاقه خود را بروز دهید. در این راه بهتر است که هدیه تهیه کنید و تماس فیزیکی برقرار کنید. هر روز به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید و برای زنده نگه داشتن عشق تلاش کنید.

???? قدردان همسر خود باشید | زنم همیشه ناراحته

در پاسخ به سوال زنم همیشه ناراحته، چیکار کنم؟ می‌توان گفت که قدردان همسر خود باش. به همسر خود نشان دهید که قدر زحمات او را می‌دانید و اگر او نبود پیشرفتی در زندگی رخ نمی‌داد. بهتر است که به شیوه کلامی و عملی این کار را به نحو احسنت انجام دهید.

???? به حرف های همسر گوش دهید

به جای اینکه دائم گله مند باشید و از جمله زنم همیشه ناراحته استفاده کنید. گاهی به حرف های او گوش دهید. شاید دلیل برای رفع این مشکل پیدا شد. شما وظیفه دارید تا به عنوان یک مرد در زندگی نقش حمایتی نیز داشته باشید.

???? از برقراری تماس فیزیکی نترسید

سوال: زنم همیشه ناراحته چرا خوبی نمیشه؟ جواب: تماس فیزیکی برقرار می‌کنید؟ یکی از کارهایی که به رفع ناراحتی همسر کمک می‌کند؛ برقراری تماس فیزیکی است. در آغوش کشیدن، بوسیدن، نوازش و لمس همسر تنها برای رابطه جنسی نیست. در طول روز هم این کارهای را جهت ابراز علاقه نشان دهید.

???? در تنهایی و جمع از او تعریف کنید | زنم همیشه ناراحته

برخورد با همسر بسیار در رفع ناراحتی کمک می‌کند. به جای اینکه دائم جمله زنم همیشه ناراحته را تکرار کنید، به رفتارهای خود نیز توجه کنید. آیا در جمع از همسرتان تعریف می‌کنید؟ در تنهایی او را مورد پشتیبانی قرار می‌دهید؟ در طول روز چقدر از زحمات او سپاس گذار هستید؟ این ناراحتی ها به رفتارهای شما نیز باز می‌گردد. بنابراین در رفتار خود تجدید نظر کنید و به دنبال رفتار مناسب تری باشید.

???? از روانشناس کمک بگیرید

زنم همیشه ناراحته، هرکاری می‌کنم خوشحال نمی‌شه! اگر تمامی تکنیک ها و راهکارها را انجام دادید؛ باید به دنبال کمک از روانشناس باشید. شاید دلیل روحی روانی در بروز این ناراحتی دخیل است و حتما باید مورد بررسی قرار گیرد. به همین جهت برای کمک به همسر از روانشناس راهنمایی بگیرید.

کلام آخر

احساسات، عواطف و واکنش های همه انسان ها سرشار از بالا و پایینی است. حال بد گاهی برای همه ما رخ می‌دهد و بعد از مدتی خودمان خوب می‌شویم. اما اگر این ناراحتی دائمی باشد؛ باید به دنبال راهکار جدی باشید. مثلا برخی از آقایان همیشه ناله می‌کنند که زنم همیشه ناراحته و نمی‌تونم خوشحالش کنم. اگر این ناراحتی همیشگی است؛ لطفا از روانشناس و مشاورین متخصص راهنمایی بگیرید تا علت اصلی مشخص شود. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زنم همیشه ناراحته می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.